Blogia
Bisuteria A.F.S

Pc-info Laat ballen in de beker vallen om te winnen! makers Reach Mob Inc. betalen korting 100 Balls - Tap to Drop in Cup hack-vrije codes 140

100 Balls - Tap to Drop in Cup cheats subtitle Drop balls in the cup to win!

 

 

Score: 4372 beoordelingen 100 ballen is OK, maar het is gewoon ......................................... nogal. .................................................. .......net zoals.......................................... .................................................. een ....... beetje ...................... Het spijt me als je de eigenaar bent van 100 ballen, maar het is nogal ... saai. Ik heb echter een aantal ideeën en dit zijn mijn ideeën-1. Doe een klein winkeltje en doe wat dingen voor geld zoals deze EX. 200 ballen - 3,99 of iets dergelijks. 2. Elke keer dat je een hoge score krijgt, krijg je punten en een aantal andere dingen in de winkelsectie (die ik verzonnen heb:>) kan voor zoveel punten zoals deze EX zijn. +20 ballen- 30 punten. Dat zijn al mijn ideeën en voorbeelden, en als je ze toevoegt, is de game misschien een beetje leuker! <3 info: Welkom bij de geheel nieuwe 100 Ballen Apparaat: ipod In-app: verwijder advertenties Laat ballen in de beker vallen om te winnen! genre: Simulatie.

 

https://tinyuid.com/xkAb8g

 

https://cleanuri.com/K1w4m8

0 comentarios