Blogia
Bisuteria A.F.S

Full Hack Free Seneste Version Madden NFL Overdrive Football Hjælp mig Find Cheat

https://firstgamehack.com/game-855627886.html?utm_source=bisuteriaafs.blogia&utm_medium=da

 

 

Sprog: Engelsk

Version 5.1.2

genre sport

vurdering 388636 Anmeldelse

129320 kilobyte

i-App All-Pro Special

Anmeldelse EA er kommet langt i at gøre deres spil det bedste fodboldspil på App Store, men der er tre vigtige ting, som EA skal rette. Først og fremmest, da de lavet overalls, går højere end 99, kræver auktioner masser af penge. Sidste år kunne du købe en elite til 20k mønter, og nu er det omkring 100k. Auktioner er min måde at komme omkring 95% af mine spillere, simpelthen fordi det var hurtigt, nemt og effektivt at bruge. På grund af dette havde jeg 92 samlede hold. Nu er det sindssygt svært at købe mindst få en 85 overordnet spiller uden at bruge halv en uge at samle mønter og derefter bruge dem alle på en spiller. Så er der remodeling af spillet. Dette er mere et lille problem, men jeg kan stadig ikke lide det. De ændrede uniformerne, resultattavlen, menuerne osv., Da det aldrig behøvede at blive ændret. Mennesker er forstenet af forandring, og når EA gør noget som dette, føles det bare ikke rigtigt. Det ser ud til, at det forsøger at få spillet til at se et århundrede forud for realtid. Det ser ikke godt ud. Endelig er der handel. Jeg ved, at EA for nylig har udgivet en handelsordning, men det flyder stadig ikke min båd. Madden er baseret på NFL, så det skal være realistisk som muligt. Du bør være i stand til at handle spillere, mønter og samleobjekter blandt ligamedlemmer. Det giver bare mening at gøre det. Jeg håber, at EA gør disse ændringer til Madden. Og hvis de gør det, fortjener dette spil mere end 5 stjerner

 

 

0 comentarios